Hävla skvallerblaska

Nu har jag väl blivit knäpp! Jag funderade hela vägen till jobbet i morse på att kanske göra en liten svallertidning kring Hävla. Fråga folk om olika saker och skriva lite skit. Jag tycker ju att det är roligt så varför inte? Denna idé startade i att jag tyckte att man skulle få ett välkomstpaket om man flyttade in till Hälvla, den idén finns fortfarande kvar. Varför ska det vara så att man är så anonym? Jag vet att grannen heter Axel, men inget mer. Jag skulle vilja att det blev mysigare stämning i Hävla där man kanske skulle kunna ha små råd där man får enas eller bråka om hur centrumska se ut mm. Är det bara en utopi eller kan man få till det så?

På fredag ska jag på inflyttningsfest hos några grannar. Fy sjutton så roligt! Jag har också tankar på att bjuda in alla ungdomar i Hävla för att vi ska veta vilka vi är.Vi är ju befolkningen i Hävla...då kanske det är bra att ha varandra och i alla fall känna till att vi finns där för varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0