Jobb och mera jobb...

I helgen gjorde jag inget mer än att ladda batterierna och hänga upp gardiner. Jo, kanske jagade jag lite myror också. Vi har fått ett rätt så stort problem med dem just nu. Inte nog med att jag har dem i klassrummet, nu ska det ligga mrlik i hela huset. Simon tycker att de är bra sällskap. Han kan lägga sig ned på golvet och titta på dem. Men Simon då! Du ska ju föreställa ett rovdjur...hjälp mig....säger jag då. Då tittar han på mig som om jag var knäpp. Nästan som om han i sitt stilla sinne sa:
- Mamma, de är ju inte ens goda...och de biter mig i nosen. Och du klampar ju runt så fins själv.

Jaja, idag kommer också sotaren. Och hur han ska komma upp på vinden har varken jag eller min man en aning om. Hoppas bara han inte blir arg.

Nej, nu ska jag jobba. Måndagar suger...de är min värsta dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0