Konsert gånger två

Nu är det saker på gång igen.
I morgon ska vi har vår första spelning och jag är nervös. Med mitt andra band var jag nog aldrig såhär nervös...men det är mer naket denna gång eftersom vi bara är tre i banet. Spelningen är i Finspång av alla ställen också...och de gillar nästan bara hårdrock och annan hård musik...vi är inte hårda alls. Nu blev jag nervös igen!!!!

I övermorgon ska min mor och jag åka till Stockholm och titta på Kamelot. De är så bra! Jag hoppas bara att lokalen är bättre än förra gången då vi var och såg dem. Jag trodde att jag skulle svimma av värmeslag. Lokalen kan inte ha varit ventilerad alls!

Min mor och jag ska bo kvar i Stockholm hos en av hennes vänner. Då slipper vi att åka hem så sent på natten...det är bra med ett nätverk av kompisar må jag säga.

Nej, nu har jag inte tid med er längre...måste packa för tre dagar. (har ingen aning om vad jag ska ha på mig!!!!)

Kommentarer
Postat av: Mamma Susanne

Eftersom min kompis (i Stockholm) lyckades bli sjuk, så fick du ju sova över hos mig, men det gjorde inget alls då det är så mysigt att ha dig hemma på låns ibland.....:)

2008-05-28 @ 22:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0