Modellen - klister och klet

Snygg va?!
Så såg jag ut på modevisningen. Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om det egentligen...varför ska man hålla på och sminka sig så att det blir obekvämt. Vem vill ha klister i ansiktet eller lösögonfransar som sticker i ögonvrån? Jag tyckte att det var jobbigt med allt det där.

Idag var jag hos frissan....sa till henne att det var en krissituation. Jag kallar det så när jag inte ens med mitt hårdaste vax kan få håret som jag vill. Det sa bara boom den senaste tiden...håret hade växt ca 2 cm.

Tänkte nästan ta ett kort för att bevara minnet av den frisyr jag har nu...men jag somnade i soffan när jag kom hem så halva sidan på mitt hår är platt och den andra står rakt ut. Der ut som om luft farit genom min skalle och svish så har man den frisyr jag har nu.

Jag inser nu genast att detta inlägg om mitt hår är en hint om att jag bara fördriver tiden...jag lovar att bättra mig...men just nu händer det inte så mycket roligt som jag kan dela med mig av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0