Semester/bröllopsresa

Vi funderar på var vi ska åka på semester/bröllopsresa. Vi kom ju inte iväg efter vårt bröllop och jag tror inte att man kan vänta aldeles för länge med att ge sig av. Vi funderar nu på att kanske bara ge oss ut i Sverige, titta på sevärdheter och bo där vi hamnar. Det skulle vara mysigt och spännande i ett tycker jag. Eftersom jag gifte mig med en rödhårig kritvit arbetare ute på landsbygden så kanske det inte riktigt passar sig för oss att ge oss iväg på en solsemester. Då kommer jag att komma tillbaka med en bränd prickig och arg man....tyst...säg inget till honom. Men nu dök nästa problem upp...var ska vi åka?

Jag vet i alla fall att ett stopp hos min vän uppe i Härnösand är ett måste om vi åker uppåt i landet....håll gästrummet ledigt :) Men sedan är det svårt. Jag ber er kunniga människor om hjälp med den planeringen.

Nej, nu ska jag äta söndagsmiddag som min underbara man lagat...är han inte bara bäst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0