Skickad till rektorn

I fredags var det byggrupp igen. Denna gång skulle vi vara på studiebesök egentligen men det blev planeringsdag på dagis. Detta resulterade i att vi i byggruppen blev hembjudna till rektorns hus där vi fick träffa hans lilla dotter. Sedan kom också min jobbarkompis med sin son. Kreativt kaos kan man ju säga att det blev när hennes som började spela marackas i mina öron...hmm...inte riktigt nöjd med höljudda barn, men han var så söt. Blev att jag satt och tittade på barnen i stället för att fokucera. Tror att det kommer med tiden...att kunna fikucera med allt kaos...men jag är inte där än.  

Vi fick en underbar pastasallad och två av mina jobbarkompisar hade lagat kaka...skulle jag ha gjort det också? Vi fick massor gjort och jag hoppas innerligt att vi denna gång ska få göra om skolan lite. Vet ni att den inte blivit omgjord sedan 1920- talet? Skandalöst!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0