Vilken vecka!

Utvecklingssamtal och Stockholmsresa har tagit ut sin rätt på mig...jag är helt sluuuut! Och inte får jag vila ut denna helg heller då jag måste förbereda lektionerna för nästa vecka samtidigt som jag ska ha fest för min man och för min mormor...har inte ens hunnit att köpa present till henne.

Men utvecklingssamtalen är slut och jag och min kollega hoppade omkring som tokar eftersom vi var så lyckliga. Det var ju så att vi hade råkat spara det jobbigaste samtalet sist...vi var jättenervösa...men det verkar som om mamman har förstått att vi inte försöker att skada hennes barn. Att det egentligen är sin son hon ska vara arg på...om någon...eftersom man faktiskt får leta efter en latare kille. Så nu är det över och snart är det sommarlov.

I sommar tänkte jag faktiskt göra iordning prov till vissa småkurser som jag skapat. Det ska faktiskt bli kul att få jobba lite. Eftersom jag inte tror att vi kommer iväg på någon bröllopsresa så är det väl bra att jag kan sysselsätta mig lite. Min vän har börjat sticka...kanske skulle kunna vara något att testa. Jag kommer dok ihåg hur det gick i skolan. Det gick bra ett tag men sedan blev det för hårt  åtdraget och då fick läraren komma och hjälpa mig med att lossa upp allting. Men ni kan ju tänka er hur mina halsdukar såg ut. Smal, tjock, smal, tjock...hmm..inte min grej kanske. Är det så att man gifter sig med den rödhårigaste och mest kritvita människa man känner så kan man inte förvänta sig en solsememster precis. Så kanske det blir något kulturellt...jag skulle nöja mig med att åka runt i Sverige...bara vi gör något tillsammans bara han och jag.

Nej, nu ska jag städa toaletterna, duscha, tvätta kläder och bädda sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0