Deppig!

Ja, lite deppig är jag för att mitt sommarlov snart är slut...men det ska också bli skönt att börja göra något. Mina dagar har mest varit fulla av tv tittande den senaste tiden. Har liksom inte orkat göra något annat vilket visar för mig att det är dags att börja jobba...att börja göra nåot meningsfullt igen.
 Jag är dock nervös för att börja jobba. Denna termin kommer jag att ta mer so än tidigare och det kommer att kräva mer av mig. Jag kommer fortfarande att ha åttan och nian i språkval vilket jag tycker är pest...men de kräver lite mindre förberedelse men desto mer mental träning. Jag hoppas att den nya sjuan blir en bra klass och att vi ska få dem på rätt väg redan tidigt. Nu är det nya tag som gäller för mig och Cissie.
Mitt arbetslag kommer också att innebära spänning då vi har två nya arbetare hos oss. Så på fredag ska vi till Glotterskogen och testa oss. Spännande, läskigt men kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0