Drömmar

Jag har läst att gravida får konstiga drömmar och detta kan jag nu hålla med om. Det känns inte som om jag ens har sovit inatt. Det började med någon slags skräckfilm med blog och klet överallt. Jag vaknade och gick upp, genomsvettig. David hade inte lagt sig än. Han fastnade på Saturday night live till klockan halv två.

När jag äntligen lugnat ned mig så började det igen. Jag var ett barnhemsbarn, jag var spion, jag var servitris åt maffian och jag var en fånge...jag tror att det var allt. Men det känns inte som om jag har sovit alls. Tråkigt!

Förr drömde jag mycket sådant. Att jag var polis eller tjuv. Jag kunde berätta massor för David när jag vaknade (vilket jag gjorde nu också) men nu är de mer intensiva. Kroppen jobbar och jag blir svettig. Inte nog att jag redan är supervarn redan innan...nu ska hjärnan jobba och göra mig varm. Nåja, lite spänning kanske inte skadar så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0