Julkort

Det här med julkort har alltid varit lite si och så med...i alla fall för mig. Det är ju egentligen att sätta press på dem man skickar till eller hur? Man säger:
- Nu har jag skickat ett jättefint kort till dig och förväntar mig ett tillbaka.

Undantagen är självklart dem som skickar kort med bilder på sina barn på. De är bara roliga att få. Internetkort är också ett mindre krävande kort att få.

Sedan några år tillbaka har jag faktiskt gjort så att jag lämnar ut korten själv. Ni får kalla det snålhet om ni vill, men korten kommer i alla fall fram. Sedan kan ju oförutsedda händelser göra att till och med mina kort blir sena...förlåt mormor :)

Så tack till alla som skickat julkort till mig...jag är jätteglad...verkligen...

ps. Det ska tilläggas att jag faktiskt skickade...hör och häpna...fyra julkort detta år. Det var lite långt att ta sig till Härnösand och Karlskoga. Hoppas bara att de kom fram. Det är ju ett annat problem jag fick...hade inte deras adresser och förlitar mig nu blint på hitta.se. (Jag vet att ett kort till mina vänner i Katrineholm kommer att eftersändas då fel adress fanns på hitta.se men jag hann inte ringa och fråga efter rätt adress. Jag är ju alltid ute i sista minuten också)

Kram på er kortfantaster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0