Magbilder

Davids kusin har tagit massor av underbara bilder på mig. Mest intresserad tror jag dock att hon var av min mage. *suck*  Så iklädd BH och trosor står jag i mitt mitt vardagsrum med en spotligt på magen (bra att pyret fick det varmt...jag frös om fötterna). Min mage smetade de ned med babyolja för att den skulle glänsa fint och sedan var det bara att koppla av. Ja, koppla av om du kan...

Det ska också tilläggas att Elin var en ytterst bra lamphållare. Vi fick till och med David att vara med på ett par bilder....bara med händerna på min mage dock :)

Dagen efter gav vi oss iväg till torpet för att ta några fler bilder. Dessa blev jättefina. Kakan ska göra iordning dem lite innan med sedan kommer det ut några på denna sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0