Spelningen i Flen

Spelningen i Flen den 19 e gick superbra. Trots att vi alla gjorde supermissar så var det roligt och det är det som räknas. Kan också tycka att det inte riktigt var vårt forum att spela på. Efter oss så var det dansuppvisning och efter det gick två stora killar lös på scenen med hip hop. Då vällde det in folk för att titta. Var fanns de när vi spelade?

Nåja, vi såg det som erfarenhet och träning. Vi har väl kanske ingen spelning planerad för tillfället. Kanske kan vi se till att Frida blir lite mer varm i kläderna och kanske vi kan skriva lite mer material? Det får bli som det blir.

När jag kom hem var jag trött. Vi hade släpat saker och spänningen och adrenalinkicken hade tagit ut sin rätt på mig.

Ja, ni vet ju redan vad vi gjorde dagen efter spelningen...det var då vi städade hela huset :)

Nej, nu måste jag verkligen gå och äta frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0