Ullared

Inte visste jag att det kunde vistas så många människor på samma plats. Fick lite panik där ett tag men det löste sig. Ville dock kapa av mig mina fötter efter att vi varit där sedan klockan tio.

Jag hittade massor av roliga saker...kunde dock inte koncentrera mig så man kan väl kanske säga att jag blev lite goistisk. Köpte bara saker till mig, David och bäbisen. Jag kunde inte tänka på julklappar därinne. Jag kan inte heller räkna upp allt vi skaffade eftersom kvittot blev ca en meter långt.

Det jag kan berätta är att vi faktiskt köpte en barnvagn och den var fiiin. Varför lägga ned massor av pengar på en barnvagn när de faktiskt är samma. Jag hörde en berättelse om att handtaget for bort på en Emmaljunga. De ska vara av klass och de är jättedyra. Om denna vagn bara klarar av en bäbis så fine...vi har råd att skaffa en till :)

Resan ned gick jättebra även om det var halt. Pappa hade lånat en bra och säker bil. Det var på hemvägen som det var lite läskigt med snö och motvind.

Ullared: Ja, dit kan man åka....men inte för ofta...prisvärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0