En egen blogg?

Sitter just nu med min lilla kissekatt i knät. Han är allt bra underbar. Att jag inte tyckte om djur när jag var liten tycks så konstigt nu när jag tittar in i hans gula och aldeles underbara ögon. Nu hoppade han upp och lade sig på skrivbordet...akta esc knappen ....men man måste älska honom.

Nu kanske ni tror att denna blogg bara kommer att handla om katter...då har ni mycket fel. Jag vet egentligen inte vad denna blogg ska handla om. Kanske jag mest skriver den för min egen skull...kanske för att jag vill att någon ska hålla med mig...kanske för att jag är för lat för att skriva i en dagbok. Nu ska ni dock inte tro att jag kommer att skriva allt för intima och personliga saker. Jag vet att internet inte är till för det.

Jag hoppas att ni liksom jag kan tycka till om vissa saker jag skriver. Denna sida kommer att handla om mig, min katt och min underbara man. Den kommer också att handla om musik, film och dataspel. Men jag tror också att mitt jobb kommer att slinka in lite här och var. Som lärare tar man ju alltid jobbet med sig hem och det kommer ni också att få ta del av...tror jag i alla fall.

Så, nu är bloggen igång...undrar vad jag ska skriva om nästa gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0