Sportlovet är slut!

Aj, aj...sportlovet är slut. Och vad har jag egentligen gjort under denna dyrbara vecka 8? Ingenting! När jag tittar tillbaka så har jag nog mest sovit...jag liknar mina elever på den punkten...det verkar vara den sysselsättningen som de har ägnat sig mest åt under veckan. Men är det så fel med att sova egentligen? Läste just på en hemsida att man blir klokare, piggare och gladare av sömn! Man får också lättare att lära dig nya saker. Perfekt! Jag har egentligen inte slösat bort lovet. Vem vill inte ha en pigg och klok fru. Vem vill inte ha en lärare som lär sig nya saker som han/hon kan lära ut?

Ja, en pigg och klok fru ja...kanske kan vara ett argument till min man när han säger att jag ska gå upp. (Hans jobb börjar kl sju på morgonen) Jag ska bli en pigg och glad fru. Nu kanske ni undrar varför jag säger att jag ska bli en pigg och glad fru. Har du inte alltid varit det? Nej, jag har nästan precis gift mig förstår ni. Det är bara...låt se...fem månader gammalt giftermål. Oj, fem månader...vad tiden går fort egentligen.

Nej, nu ska jag spela lite WoW (World of Warcraft) innan jag ska sova. Det är ju så att man är så gammal som man gör sig. Jag är bara 26 så varför ska jag inte få leka lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0