Minisemester

I fredags åkte vi på en minisemester med mina föräldrar. Vi skulle till Godagården men den var tydligen nedlagd..haha. Det regnade massor och vi trodde att vi skulle behöva åka hem igen, men det sken upp när vi kom till slutstationen som var i...nej...har glömt vad det hette. Vi stannade i alla fall där och åt på gästgiveriet. Har aldrig ätit så god kyckling. Jag trodde att jag skulle äta ihjäl mig. Men ska det vara så ska det vara...maten kostade 250 kr...Davids medräknad. Men jag ska tala om...det var det värt! David fic luchmenyn som var strömming med potatismos...och jag tog kyckling som hade någon slags sörja på som var mango, soya och något mer...så gott. Till det tog jag potatisgratäng och beanaisesås (ursäkta stavningen). Så underbart gott...jag dreglar när jag tänker på det.

Efter det så tittade vi på när båtarna slussade genom Göta Kanal och sedan åkte vi vidare. Vi hamnade i Linköping och gick på Plantagen.  Stackars oss...krukor och blommor för 700 spänn! Ajaj säger jag bara. Men huset blev vackert :)

Tack mamma och pappa för en mycket rolig dag tillsammans.

Nej, nu ska jag hjälp David genom SM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0