Näcken är här

Jo, eftersom min kollega ville veta mer så kanske jag måste berätta lite mer om min karriär som nakenmodell.

Jo, som ni kanske vet så har vi haft besök här ute av en märklig person. Hon kallas för Kakan och är kusin med min man. Kakan har en hobby och det är att fotografera så hon, jag och Davids syster Elin gav oss ut på äventyr på ån som går vid deras hus. Uppsminkad och stylad i håret fick jag sitta naken i gegga och buskage och samtidigt se lugn och vacker ut. För er som inte känner mig så är det så att jag har fobi för sådana saker. Gegga, musslor, sjögräs och annat som kan gömma sig i Sveriges mörka vatten. Men vad gör man inte för konsten? Att jag fick besök av en vattenbagge var inte så trevligt och när det bubblade om sjögräset så fick jag smått panik, men jag stog still. Se lugn ut Anna...se lugn ut!

På dagen hade det spöregnat och en stor åskknall hade slagit ut våra telefoner (men det visste jag inte om), men konsten krävde sitt. Hade det inte klarnat upp hade det blivit foton i regn...vilket kanske också hade blivit snyggt. I alla fall...regnvädret gav med sig och efter att Kakans mobil blivit räddad av Olle så gav vi oss av.

Jag måste medge att det var en mycket underlig erfarenhet, men ändå en erfarenhet som jag är glad att fått uppleva. Det är inte konstigt egentligen att visa sig i sin naturella dräkt. När jag blir gravid vet jag en som ska ta kort på magen :) Vi hade en jätterolig dag, bara vi tre tjejer. Och det blev underbart ljus och vacker kvällssol. När vi sedan skulle hem så var det dimma över ån så Kakan skrek att både jag och Elin slulle hoppa i...och det gjorde vi. (återigen ett gigantiskt steg eftersom jag aldrig skulle ha gjort det innan denna dag) Trollskog, dimma och två skogsalver som badade....vacker konst.

ps. När någon bild är färdig så kanske jag kan lägga in den så att ni kan se. Kakan ska bara arbeta med den i Painshop först :)
 hmm...inte jag på bilden..haha

Kommentarer
Postat av: Cissie

Åh, vad underbart det låter! Väntar med spänning på att se resultatet.

2008-07-04 @ 18:35:03
URL: http://cissieb.blogg.se/
Postat av: Mamma Susanne

Painshop?? Jo jag förstår att det var "painful"!!! ;-) Jag väntar också med spänning på bilderna. Kram Ma

2008-07-24 @ 23:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0