Lönehöjning...

Måste ju göra mig förtjänt av min lönehöjning. Sitter därför på en söndag och jobbar för fullt. I morgon ska alla betygen vara satta så det är lite panik. Konstigt att jag ska ha panik när det är eleverna som ska ha det. Men, men...så är jag!

Nu ska jag duscha. Tog en tur på vår nya crosstrainer och jag måste säga att det var JÄTTEJOBBIGT! Nu ska fläsket bort...haha. Sedan ska jag gå bort till mina svärföräldrar och titta på när de bygger en kaninbur. Ja, det händer inte så mycket här ute i skogen :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Fin och kul bild =)
Man läser mycket om elever som skriver om pressen och hur jobbigt men kul skolan är och så vidare. Kul att läsa en lärares sida av saken. =)
Vet någon av dina elever att du bloggar förrsten?

2008-06-01 @ 17:16:08
URL: http://misspoodle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0