Midsommar

Ja, som ni vet så blev det ingen bra midsommar för mig. Jag var ledsen..njae först var jag arg. Mitt sätt att hantera sorg verkar det som. Jag var en riktigt hagga ett tag. Men det gick inte länge...mitt i festligheterna började jag gråta och gick hem. Davids släkt blev rädda...var det något de hade sagt? Mitt beteende gick snart över och på kvällen så åkte vi ut till deras lilla torp. Där åt vi och dansade kring en midsommarstång som blev tillverkad på tio minuter....något slags rekord? Vi blev uppätna av knott så Davids moster sprang omkring med badmössa på :) Det som var komiskt var att hon faktiskt såg snygg ut...haha.

Nej, nu ska jag städa mitt arbetsrum. Nej, inte för att jobba. Jag vill ha en fin plats att spela WoW på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0