Skolavslutning!

Nu är äntligen den dagen här som jag väntat på i ett och ett halvt år. Det är så länge jag har varit mentor i den klass som nu går ut nian. Det konstiga med den klassen är att eleverna är jättemysiga när man har dem i enrum en och en. Men när de kommer i helklass är de odrägliga bortom era vildaste fantasier. Jag och mina mentorskollegor förstår inte vad det är som gått fel i den klassen. Men vi ska i morgon go out with a bang...lämna klassen så proffessionellt som vi bara kan. Bjuda på tårta och kanske ge dem en och en annan kram. Vi får väl se :)

Så nu ska jag sova gott inatt...men först ska jag se om det finns några strumpbyxor...tror att det kan bli lite kallt annars i morgon...eller vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0