Att vara snäll?

Jag var på en föreläsning i onsdags. Den handlade om konsten att vara snäll. Jag tyckte att Stefan Einhorn var helt undernar! Jag har aldrig varit med om en föreläsare som kan tala så som han gjorde. Han fick tre timmar att kännas som en kvart.

Föreläsningen var full av tips i hur man kan få framgång genom att vara snäll och han visade massor av exempel på undersäkningar som gjorts. Detta var mycket intressant. Han satte också våra etiska och moraliska tankegångar i gungning. Han ni chans att läsa boken så kan jag rekommendera den. Den heter just "Konsten att vara snäll" av Stefan Einhorn.

Speciellt var att jag igår var och handlade med min mor på Willys. Då gick jag förbi en boklåda och där låg boken helt ensam och ledsen. Jag var ju bara tvungen att köpa den. Se om boken är lika bra som föreläsningen var.

 Såhär ser pocketboken ut av "Konsten att vara snäll."...så ser dock inte min ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0