Flytthjälp?

Ja, nu kom vaktis och sa att jag skulle vara beredd på att de ska ställa in ventilation i mitt klassrum under vecka 13. Jag måste då bara flytta på en hel bokhylla! Vem ska vara min flytthjälp...myrorna som just nu invaderat mitt klassrum, eller? Visst är de starka men detta tror jag att jag får göra själv. Så, frågan är bara när jag ska hinna packa ned allt det för att ha tid över till lektionsplanering och rättning/läsning. Och som jag skrev innan så kanske jag inte ens gör jobbet åt mig själv. Kanske sexorna ska ha klassrummet. senare. Detta är en rädsla som jag har hela tiden. 

Så om det är så att någon känner sig manad att komma och hjälpa mig att packa böcker så är det bara att säga till... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0