Nudlar till ben?

Jaja, jag är en mes. Jag kommer inte ihåg om jag ens gjorde rätt på scenen...kanske jag gick som jag skulle eller så sket det sig totalt. Jag kommer faktiskt inte ihåg...kallas för blackout. Jag brukar uppleva det när jag ska göra saker som inte är jag...och det här var INTE jag. Ni som känner mig vet dock att jag inte kan säga nej. (Måste träna på det) Jag är bara glad att jag inte trillade av scenen.

Nåja, det är gjort och jag tror inte att jag skämde ut mig allt för mycket. Mina elever tyckte att det var lite coolt...det säger de i alla fall. Det som jag måste jobba på är att få kontroll på de där rangliga sakerna som skulle hålla mig uppe. De skakade som asplöv och kändes som nudlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0