Rädd!

Jag ser klockan ticka. Tiden går för snabbt nu. Jag vill egentligen inte, men återigen har jag gjort det. Sagt ja till något som inte är jag. Jag vill inte, men jag kan inte svika....HJÄLP!

Hellre hade jag spelat WoW och ätit en god måltid framför vår Tv. Det hade jag faktiskt gjort, men återigen lät jag mig övertalas. Jag hoppas att jag överlever detta.

Nej, nu ska jag duscha, sätta på tvättmaskinen, hämta upp redan färdig tvätt, vattna blommorna, släppa in katten och äta. (Är ju kvinna) Sedan är det nog dags att bege sit till stan för denna uppgift.

Varför hamnar jag alltid i dessa situationer???

Ps. jag har köpt lite böcker på bokrean. "Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper andra kvinnor" Om den är bra vet jag inte men jag kan ju altid flina lite åt vad som står. Jag tror dock inte att min man vill att jag blir mer feminist än vad jag faktiskt redan är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0