Kamelot!!!

Konserten med Kamelot var jättebra...de är så br alive att man nästan inte hör skillnad. Det enda som gjorde att man hörde skillnad var att det var alldeles för mycket bas. Jag stod halvvägs fram och efter ett tag fick jag nästan andnöd. Det var som om mitt hjärta ville ändra takt hela tiden...jag var tvungen att gå ut ur salen. Men utanför var det bättre ljud och jag kunde hänga med mer + att man såg dem lite bättre utan att behöva ha massor av vuxna karlar i synfältet.

Förbandet hette Firewind och jag ska faktiskt köpa en cd av dem också...tyckte att det var skön åttiotalshårdrock.
Idag lade jag mig i badkaret och spelade den gratiscd som mamma fick när hon köpte ett par trumpinnar av dem. De rockar fett....får man säga så nu för tiden elelr är det ett förlegat uttryck. Nåja, eftersom deras musik verkar vara influerad av lite Dio, Europe, Whitesnake, Ozzy...så kan jag nog säga att de rockade fett :)

Nu ska jag vara med min man eftersom vi inte setts på två dar

Kommentarer
Postat av: **Jennie**

Cool blogg!

2008-05-02 @ 17:06:26
URL: http://skrytbygget.blogg.se
Postat av: Jennie & Exxa

Hoppas helgen blir fin!

2008-05-02 @ 17:06:44
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0