Musikalen är över och jag är sjuk!

Oj, vad duktiga de var. Mina dansare tränade stenhårt i en och en halv veckas tid för att uppträda på scen. De var jättenervösa men de klarade det. Jag är som en stolt mor till dem alla. Jag tror också att de alla växt som individer under detta projekt också.

Nu kommer vi till det tråkiga. Jag vet inte vad det är men jag blir alltid sjuk efteråt. Just nu sitter jag och låter som om jag har en gräsklippare i halsen. Jag har inte ont, bara lite konstigt kli i halsen...men det är jobbigt att inte kunna prata ordentligt. Funderar på att vara hemma i morgon och kurera mig innan det blir värre. Jag vet ju inte åt vilket håll denna sjukdom kommer att gå.

Tråkigt nog ser min vecka ut som sådan:
Måndag: Lektioner + byggrupp + träna på spex för niorna
Tisdag: Lektioner + lönesamtal
Onsdag: Lektioner + fest för de blivande pensionärerna på kvällen
Torsdag: Lektioner + att vi ska ta emot de blivande sjuorna samtidigt...fråga mig inte hur det ska gå till...
Fredag: Jag ska till Solna på föreläsningar och studiebesök

Förstår ni att jag inte har tid att bli sjuk just nu!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0