Kryssning

Visst är det underbart roligt med duktiga musiker? Jag, min syster och min mor var på kryssning i helgen. Blues och jazzbåt hette det. Det svängde om många band men mest svängde det om en tjej som hette Carlings orkester. Tjejen kunde ju spela massor av instrument. Och att höra swingjazz på en säckpipa trodde jag aldrig att jag skulle få göra. Helt och hållet underbar orkester.

Vi åt gott och vi handlade på Tax free...mest lite godis och smink. Lyckas alltid pricka in att kunna köpa ett nytt puder på resorna. Folket var trevligt och inte så efterhängsna som de annars brukar vara. Jag blev bara uppbjuden en gång och då sa jag nej. Men vadå? Jag ville inte dansa...jag ville lyssna på musiken.

Sova...vadå sova? Vi gick och lade oss vid 4.00 och gick upp allt för tidigt. Idag är det tisdag  och jag märker att jag inte sovit. Jag är supertrött...men det var det värt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0