Tankar

Jag har inte skrivit på ett tag och då slog det mig....hur sjutton ska jag börja skriva igen utan att låta allt för präktig. Kanske bara börja skriva om vad som händer? Eller kanske ska man försöka att göra ett till försök på att vara sådär vis som jag faktiskt var i början? (scrolla ned och titta om ni inte tror mig) '

Jag undrar vad som egentligen fick mig att starta en blogg till att börja med? Var det av ren nyfikenhet eller var det för att min kollega skaffade en till sig själv? Jag tror att det berodde på det sistnämnda och är då lite besviken på mig själv därför. Är jag någon slags copycat?!

Nu ska jag skärpa mig och skriva lite oftare och slå bort alla tankar ommindervärdighetskomplex. Jag är svenska men kan sjutton säga vad jag är bra på! Skit samma att det inte är någon som läser...detta ska vara för min skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0