Buhuuu...min bok är slut

Jag blir alltid så deppig när en bra bok tar slut. Jag måste dock erkänna att boken var en av de roligaste jag läst. Jag bara måste ha hennes andra böcker också. Men kanske ska jag vänta med att läsa dem tills lillen är större och saker och ting passar in. Det är roligt när man känner igen sig.

Det är så konstigt att vissa saker kan hända samma människa. Jag tycker att jag nog då måste ha ett rätt så tråkigt liv. Vi ser på tv och tar promenader och vi råkar inte ut för glasögonprydda galningar eller modellagenturer. Vi tittar på fåglarna som leker bland löven och har bajsorgier på natten. Är det inte så de flesta har det?

Nu ska vi åka till Rejmyre och handla. Svärmor ska ta hand om Olle en liten stund och sedan ska vi grilla för första gången i år. Jag rikgit dreglar av tanken på nygrillat kött. Mums mums!!!

Kanske ska vi också köpa lite matjord så att jag kan var alite duktig och plantera lite blommor. Vi har det så bra här ute. En bonde några kilometer utanför Hävla planerar perenner som man får köpa. Skitbra tycker sinilo som alltid glömmer att köpa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0