David nattar

Anledningen till att jag faktiskt kan sitta en sekund vid datorn är att david ligger och nattar lille Olle. David är så bra, även om Olle mest skriker när han har honom. Jag har ju faktiskt en tutte att sätta in i munnen på Olle om han skulle bli för jobbig, men stackars David har inte det vapnet. Davids vapen heter BÄRSELE. En underbar uppfinning och en underbar investering om jag får säga så. Vi hittade en BabyBjörn som bara kostade 200 kr. Anledningen var något så trivialt som färgen. Så who cares om man ser ut som en hippie eller en stockholmare på crack. Den var billig och ny och den får tyst på Olle på två röda. Underbar uppfinning. Enda problemet gör mig är att jag har två tuttar ivägen och att Olle 'r en väldigt varm bäbis. Svettdropparna rinner mellan tuttarna ibland, men det är det värt om han blir tyst.

Jag tror inte att han har kolik. Jag tror bara att han har mammafeber rätt så ofta. Tar man upp honom och gungar runt med honom så blir han tyst. Men vem har armar nog att klara det 24 timmar om dygnet? inte jag i alla fall.

Så i morgon ska vi på hö5rseltestet som säkert kommer att gå åt skogen...men men...vad gör man inte. var förresten på BVC idag. Olle väger 5330 nu och är 57 cm lång. Han växer så det knakar och han blir tyngre och tyngre. Snart kommer jag inte kunna gunga honom lika lätt. tack och lov för bärselen!!!

Kommentarer
Postat av: ak

Oj vad Olle växer!! :) Som sagt, han är en rejäl pojk! :)



Hoppas det går bra på hörseltestet idag!

2009-04-22 @ 09:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0