Fint väder

Ja, nu är det fint väder och det ska vi utnyttja. Just nu gör jag inget annat än att amma, tycker jag. Jag passar på att äta snabbt och att duscha snabbt när han sover, men annars är jag hans ammningsmaskin på heltid. Att det ska vara så svårt, det visste jag inte.

Men fint väder är det nu, och Olle tycker om att gå ut och gå. Det spelar ingen roll om han skriker som en stungen gris innan, så fort gruset börjar smattra kring däcken så sover han som en stock. Det är underbart när han sover. Men nu börjar han bli lite mer med också. Att han ler och jollrar mycket kanske inte är medvetet just nu, men det är mysigt i alla fall. När han låter som en liten pipande mus eller när han sprattlar till som Vanheden tycker jag är underbart.

Nej, som sagt, nu ska vi gå ut och gå eftersom jag sedan ska amma. Lite orolig är jag dock hur det ska gå när David ska gå tillbaka till jobbet. Hur ska jag klara mig?! Jag kommer att svälta ihjäl i tv-soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0