Julbak(ning)

Ja, för nog får man en fin bak om man ska äta alla de kakor jag gjort. Jag testade lite andra sorter än vad jag brukar göra och det skulle jag väl kanske inte ha gjort. De blev väl inte de godaste gakorna jag gjort. Men som tur är så kan man ta med sig och på så vis bli av med dem. Sedan har vi också kommit på en bra femtiokronorspresent. Jag köpte en glasburk som jag ska fylla med kakor...den kommer att bli jättefin...men Anton får inte ta den då han inte tycker om choklad (hur kan man inte tycka om choklad)

Nu kom jag och tänka på en serie som går på tv. Den heter "Ett herrans liv" och handlar om en tjock präst som hamnar i ett litet samhälle ute på landsbygden i England. Hon älskar choklad och som tioårsjubileum så fick hon en chokladfontän som present. Hon blev så till sig att hon dök in i den och sedan var hennes andra present ett besök av en biskop. Där satt hon på golvet med choklad överallt och sedan sa hon att han gärna fick slicka på henne om han ville. På kvällen söp hon sig full eftersom hon gjort bort sig så mycket men hon glömde bort att det var en midnattsmässa...hon gick dit stupfull. Jag trodde jag skulle kissa på mig av skratt.

Nej, nu ska jag planera vad Olle och vi ska ha på oss i jul. Det blir ju tre fester att planera kläder inför.

God Jul på er alla och ett Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: Elin

God jul och gott nytt år! syns i Januari. :)

2009-12-25 @ 15:28:55
URL: http://blogg.undrentide.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0