Alla hjärtans dag

Traditioner...vad är det? Ska man visa extra kärlek till dem man älskar? Kan man inte göra det jämt? Varför ska det finnas en speciell dag för det? Är människor så benägna att styras av andra att de inte kan ta en alla hjärtansdag i november till exempel. I den månaden är det också mörkt och det kan vara lite deppigt...att då få en ros och ett kort skulle göra mig glad. Men jag antar att februari kanske är en lite deprimerande årstid också.

Jag går inte på traditioner. Jag och min syster Frida ska ta en dag i Norrköping eller Linköping istället. Att köpa mammabh och en stor mysdress, kanske en väska till BB och trosor tycker jag låter mycket roligare än en stel middag (bara för att traditionen säger att man ska)

Tack Frida..jag räknar ned dagarna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0