Försäkringskassan!!! Doh!

Sitter och försöker att få till föräldraledigheten. Tjänsten har lagts på nätet så det är rätt så smidigt. Jag och David kände oss säkra på hur många dagar vi ville ha och sedan bar det av på sidan. Men självklart skulle det inte gå att gå hela vägen...det är alltid något som krånglar. Nu ville de ha organisationsnumret till mitt jobb. Något som jag inte hade och därför fick jag skjuta upp allt...igen! Ska ringa till jobbet imorgon och se om jag kan komma i mål nästa gång jag är inne på sidan. Det skulle dock inte förvåna mig om jag nästa gång ska ta reda på skostorlek på min rektor och vilken typ av fil som mina kollegor gillar. Det tar aldrig slut!!!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0