Göra sig fin

Jag och David var hos frisören igår. Man måste ju vara fin när man ska få barn...eller? Just nu känner jag mig som ett berg och då är det viktigt för mig att vara fin i håret i alla fall. Frisyren är jättebra. Bara jag tar med mig lite vax så är det okej, det ser ändå ut som jag just klivit upp ur sängen...haha.

David blev jättefin! Kort hår som ser ut som när vi gifte oss...en riktig snygging! Så nu är vi tillbaka i stylingträsket med vax och spray upp över öronen. Men ska man vara fin så får man lida pin...som det brukar heta.

Just nu sitter jag och väntar på att få skölja ur min hårfärg. Rött är eldigt och jag kan behöva den extra energin nu. Sover ju inte så bra nu med en stor tung boll på magen. Jag tror också att bäcken håller på att förbereda sig då det molar lite i det. Att bebben är lite vild gör inget nu, det är skönt att känna att allt är okej. David berättade förresten om en WoW-vän som fick ett fotformat blåmärke på höger sida om naveln....får man säga AJ! Det har jag i alla fall inte fått något...men jag har något i sidan som kittlar mig rätt så ofta. Kanske bäbisen tycker om att höra mamma skratta?

Idag ska jag till barnmorskan. Hoppas att allt ser bra ut och att huvudet är fixerat snart. David kan tyvärr inte följa med då jag ska repa efteråt...kanske för sista gången innan det är dags...snyft! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0