Jobb igen!

Jag vet att jag inte ska jobba...jag vet att jag ska ta det lugnt...men jag ska ju vara borta ett tag och vill lämna saker och ting lite snyggt. Stackars vikarie som troligtvis blivit mailbombad vid det här laget. Hoppas att han sparar ned och tar bort eftersom.

Igår satt jag nästan hela dagen och jobbade. Vikarien känner ju inte eleverna och då måste jag väl skriva lite omdömen. Det är ju snart dags för samtal. Så det gjorde jag och idag ska jag skicka dem till min vikarie. Jag har också gått igenom alla mina papper och satt en miljon postitlappar på. Den som uppfann dem är bara så underbar!

Nu har jag bara två saker kvar att göra egentligen och det är att gå igenom de nationella proven igen. ( det är alltid bra att låta dem vila lite) och sedan ska jag skriva lite omdömen till en geografiuppgift. Sedan är jag friiii!

Skäll inte på mig nu kollegor. Jag blir mer stressad av att inte göra det än att göra det...så...

Kommentarer
Postat av: Elin

Vet hur det känns :)

2009-02-21 @ 18:51:00
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

När är det dags då tror du? :D

2009-02-21 @ 22:37:16
URL: http://wistbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0