Miljonbäbis!

Vi var och handlade i lördags på Babyproffsen. En riktigt bra butik om ni planerar att skaffa något till ert barn. Det blev rätt mycket saker, men vad gör man inte för pyret. Svärföräldrarna hade ju lovat att köpa oss en vagga...och nu står den där...underbart fin. Jag hade dock aldrig tanken på att en svart vagga kunde vara så fin. Den passar perfekt in i vårt sovrum...precis som om den alltid stått där. När man köper en vagga så måste ju bäbisen ha något att sova på och i, så där tillkom madrass, täcke, bäddset och spjälskydd. Tur att man fick 500 kr rabatt på vaggan eftersom de ville bli av med dem de hade på lagret.

Vad köpte vi mer...jo!
Bilbarnstol (var nedsatt halva priset eftersom kunderna tydligen inte tyckte om färgen blå...skitsamma sa jag...vår bil kommer att vara blå så det passar perfekt)
Filt (skööön)
Handduk
Badbalja + en liten ställning som bäbisen kan ligga på när man tvättar den.
Skötbordsskydd som passar i bäbisrummet.
Lite kläder som var på rea.
Ett bärsele Baby Björn (kostade bara 200 kr eftersom den hade lite konstig färg...ja det hade den...men vem bryr sig? Det är en sprillans ny och säker sak som bara jag kommer att se...nästan)
Vi hade tänkt att köpa en blöjhink, men detta fick man gratis i kassan...snacka om flyt!

Vi gick också till MediaMarkt och införskaffade oss en kamera...den vi har nu tar bara suddiga bilder. Så nu är jag redo att fota min tid med bäbisen :)

Så, nu ska jag gå lös på allt som jag samlat på mig. Måste ju fixa till bäbisrummet innan bäbisen faktiskt kommer.

Kommentarer
Postat av: Elin

Whehej! Go Anna!

2009-02-12 @ 12:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0