Mormor surfar :)

Jag talade med min mormor idag och hon klagade på att jag inte skrivit i min blogg på länge. Då var jag ju tvungen att råda bot på det. Det svåra är dock att veta vad jag ska skriva. Detta inlägg får bli lite improvicerat då.

Jojo...mormor har blivit riktigt hipp när det gäller att surfa :) Detta tycker jag är otroligt roligt och det uppmuntrar jag verkligen. Det finns ju så mycket roligt med Internet. Jag uppmanar henne och andra att titta på denna länk för att se vad man kan använda Internet till (kanske lite osmaklig bitvis....men hysterisk rolig)

Lycka till med surfningen mormor :)

http://www.youtube.com/watch?v=jhTxRssxfuI

(Ta denna länk, kopiera och klistra in i sökrutan för Internet...sedan är det bara att skratta)
Pacific by Romain De Santi (Paris,France)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0