Shopoholics...i dont think so

Igår var jag och min syster i Norrköping. Sista utflykten tillsammans innan jag blir mamma kan man säga. Vi hade inga speciella planer (vilket var underbart) utan vi tänkte bara strosa omkring och se om vi hittade något kul. Alltid när jag är någonstans med david så har vi ett mål. När det är uppfyllt så blir han rastlös.

Vi hamnade i en affär som hette New Yorker (rekommenderas starkt) och där fastnade vi i säkert mer än en timme. De hade ju rea överallt och vem kan motstå en tröja för 39 kr? Vi plockade och plockade och vi bler tröttare och tröttare. Det ska tilläggas att detta var den andra affären vi var inne i. Vi handlade lite och drog vidare. H&M blev efter denna affär en stor besvikelse, men jag hittade lite till bäbisen i alla fall och Fida hittade till sina pojkar.

Vi åt och gick på toaletten, för andra gången, och sedan bar det iväg igen.

När vi efter några timmar gått runt, handlat och haft kul så satte vi oss för att äta varsin piggelin...då kom vi på hur slut vi faktiskt var. Mina fötter hade Ullaredsvärk och Frida hade ont i korsryggen. Jag var kissnödig konstant och Frida var trött i huvudet. Hur skulle vi ta oss hem undrade vi. (Det ska tilläggas att jag idag, söndag, har träningsvärk i ena armen..haha)

Vi sökte oss till bilen för sista gången (vi hade dumpat av flera påsar tidigare) och satte oss. Kom på att vi kanske inte skulle hitta ut ur Norrköping...hittade till slut ut och kom rätt. Vi stannade vid Q Star för att dela på oss (ca halva vägen hem) och sedan tänkte Frida åka sätta sig i bilen och åka. Då frågade jag henne om hon inte skulle ta sina påsar ur min trunk...haha. Hon sa att jag inte skulle säga det till någon...men det var ju så roligt så jag kan inte vara tyst...förlåt Frida :)

Så trötta var vi...så inga shopoholics inte här. Hur orkar ungdomar springa på stan hela tiden? Vi var slut!  Bara som bevis på detta kan jag säga att jag somnade vid halv tio och gick upp vid elva i morse. David fick massera mina fötter och vader för att jag ens skulle kunna komma ur sängen.

Listan av saker jag köpte ser ni här:
Halsband, Armband, blå mössa, scarf, hänge till gardin, silverfat, krok, 2 luvtröjor(en blå och en vit med brunt mönster) ,blå T-shirt med döskalle på,  set till nyfödd, svarta tights, grå gravidbyxa, grön långärmad tröja, 3 skjortor till David (brun, svart och lila), lurvig ljusbrun skinnväst (bara för skoj) hmm...jag tror att det var allt :)  

Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0