Sjuk igen

Varför är jag sjuk hela tiden nu?! Det börjar bli lite smått långtråkigt och segt. Bara så att ni vet så vägrar jag att ge upp...jag tänker inte vara hemma. Jag har ju bara denna vecka och en till kvar innan jag ska vara hemma i alla fall. Då kan jag ladda upp mig igen. Jag har för mycket att göra just nu med överlämning av elever och planering inför den kommande bäbisen och städning av min arbetsplats.

Just nu sitter jag på jobbet...har slutat men orkar inte röra mig. David är sjuk så jag ska ned till apoteket en sväng, men sedan ska jag hem och sova. Sov inget alls i natt. Jag vaknade klockan 24 och trodde att det var klockan fyra. Sedan började snurrmaraton. Både jag och David snurrade runt och efter ett tag låg vi och höll varann i handen och stirrade ut i mörkret.

Det ironiska i allt detta var att bäbisen sov som en stock i min mage. Han/hon vaknade vid kl fyra och ville som vanligt att jag skulle gå på toaletten. Konstigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0