Ursäkta, men jag tror att jag kissade på mig!

Mitt band och jag repade igår, torsdag, och vi hade jättekul. Det var också rockkarusell så vi tittade på lite andra band också. Min mage var ovanligt tyst och trevlig...annars verkar pyret inte riktigt tycka om alla vibrationer som kommer av musiken. När vi tittade på andra band var magen stilla och lugn men när vi själva spelade, och då speciellt till Desperate H så fick han/hon spel därinne.

När jag så skulle åka hem så kändes det väldigt konstigt. Som om jag kissade på mig och som om det rann längs benet. Jag stod med ena benet i bilen och andra utanför, jag kände efter...det var inget. Jag måste ha inbillat mig det hela. Hur kommer det då att bli när det händer på riktigt?!

Så, inget har hänt än och allt är väl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0