Föräldrautbildning

Nu har jag varit på vår första föräldrautbildning. Det blev en liten grupp med oss och fyra andra par. Det som gjorde oss riktigt förvånade var att Davids barndomsvän Martin var där med sin sambo. Cool! När jag sedan ser mig omkring så ser jag en före detta kollega från Nyhem som sitter där och ler. Vi kände först inte igen varandra tror jag. Vi har ju båda gått upp ltie i vikt :)

Jag tror att det kommer att bli jättekul att träffa dem och hurra oss framåt till dagen D men det jag oroar mig för är fortfarande mina elever. Jag kommer att vara borta tre måndagar i sträck om jag ska gå på alla dagarna...och det kommer att visa sig på deras resultat tror jag. Stackars mig. Men jag tänker också såhär. Någon gång ska jag faktiskt sätta mig och min familj före arbetet. Skit samma om eleverna missar lite om skolan är så seg att de inte sätter in vikarier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0