Pojke eller flicka????

Ja, vad blir det tror ni? Skicka gärna mail till mig och berätta vad ni tror att det blir. [email protected]

Jag har en rand på magen både över och under naveln, men under naveln kom sträcket mycket senare.
Hjärtljudet på barnet ligger kring 140-150
Jag tycker om nudlar och apelsin. Sötsaker men inte choklad.
Jag sover på höger sida
Magen är stor åt sidorna men också rakt ut
(Bit på det ni)


En studie som en kompis gjort visar att vi ska få en pojke eftersom vi har en hankatt. Flera par i hennes närhet har fått barn av samma kön som deras husdjur :)

Kommentarer
Postat av: ak

Ska bli spännande att se om min ytterst ovetenskapliga observation med husdjur stämmer på dig :)



Vet inte alla de där grejerna du skrev... Men tydlig/tidig pigmentrand ska väl vara tecken på en pojke. En kompis till mig med son fick en lång pigmentrand... jag som har en dotter fick ingen rand förrän de två sista veckorna och den var väldigt svag och bara under naveln.

Hjärtljud på över 140 ska ju vara tecken på flicka (Novalis hjärtljud låg högt ända tills den sista månaden!) Apelsinsug ska oxå vara tecken på flicka. Egentligen är väl alla dessa grejer mest bara nonsens... men roliga att spekulera i ändå! :)



Mmmm... spännande detta, men jag tror nog på en tös, trots att ni har en hankatt! :) Det skulle bara vara lite för sjukt om husdjursteorin skulle stämma för er oxå :)

2009-01-15 @ 10:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0