Sova på golvet

Ja, inte direkt så jobbigt kommer det att bli. Vi tog allt som inte var stommen till sängen och lade på golvet. Blev riktigt mysigt.

Varför gjorde vi en sådan sak undrar ni någ då. Jo, vi ska tapetsera om i vårt sovrum :) Det kommer att bli sååå snyggt. Men det blir ca tre veckor då vi ska inviga bäbisens rum.

Tänk vad katten blev förvirrad när han gick in i sovrummet...eller rättare sagt...när han smög in i sovrummet (han vet att han inte får) och tänkte sova i min säng (han vet att han inte får) och sedan hittar han ingen säng att begå brottet i. Jag hade gett mycket för att se hans min. Nu kommer han väl att gå runt ett tag och leta kan jag tro :)

Att ha en så bortskämd katt som vi har är roligt. Han är verkligen bortskämd och om det inte blir som han vill, ja, då får det va.

Nej, nu ska jag bada. David har lagat tacos ....hoppas bara att det inte kommer att åka upp och ned i fem timmar, störa min nattsömn och förstöra hela kvällen.

Tittade förresten på en samisk film idag. Vackert språk och en trevlig film som jag till och med fick fälla en tår till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0