Tummarnas armé

David har tagit tag i arbetet med att tapetsera vissa av våra rum. Han började med att införskaffa en vanlig ljus tapet som ska vara i barnrummet. Nu måste ni väl skämta...inte tror ni väl att han tar tag i det själv? Nej, vi får hjälp av vår vän Micke med detta gedigna arbete. Micke är lärling när det gäller snickeri så han vet vad han gör...eller vet han det? haha

Igår hörde jag både det ena och det andra när jag satt vid min dator. Aj! Nejmen!! Vad¤%&/? ja, ni kan ju tänka er. Det slutade med att de kom in till mig och visade upp sina fina tummar. Både David och Micke hade de största blåsorna jag någonsin sett...en på vardera tumme. (Idag har David jätteont)

Nu, andra dagen, så har de kommit en bit på väg. Kanske halva rummet är klart i alla fall :) Det var nog svårare än vad de trott...småtummarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0