Bärsärkare i trädgården

Hjortar eller rådjur...se upp!!! Jag är inte glad på dem och har rätt så mordiska tankar kring deras välbefinnande. Vaknade igår och tittade ut, som jag alltid gör. Skulle titta på mina fina blommor som jag har i tre krukor vid sidodörren och två vid ytterdörren...men vad är det där? En av krukorna ligger i blomrabatten (mittenkrukan). Tänkte att det var konstigt att bara en blåst ned. När jag tog i den förstod jag vad som hänt.

SABLA HJORTAR!!!!

Att äta andras växter är inte snällt. Jag blev riktigt ledsen. Här kämpar man för att få det att se bra ut och för att eventuellt imponera på grannarna...och det som de nu kommer att se är några gröna stumpar och ett blått skyddsnät kring resten. SUCK!!!

Nåja, jag får väl glädja mig över att vi har fått en uteplats och att vi inte hade hunnit att köpa blommor till den....dåhade jag ng letat upp en hagelbössa i stället för att skriva av mig på bloggen. Men uj vad arg jag blev och framförallt ledsen. Suck! Nu måste jag hitta växter och sedan kanske försöka ta hand om de stackars överlevarna. Prata med dem och skydda dem från farorna som hotar runt hörnet.

Hjortar och rådjur! Akta er för mig!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Joel

Haha, helskön text :P

Jao de får nog ta o akta sig för dig ^^

2009-07-31 @ 13:25:19
URL: http://armaita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0