Kussen gick!

Ja, igår var en jätterolig dag. Vi hälsade på mormor och tog en sväng på stan. Jag, David, Olle och min kusin Malin från karlskoga. Vi fyndade lite ekologiska barnkläder, lånade lite syböcker på bibblan och köpte en hårtrimmer på...ja, nu tappade jag namnet på affären. Men men...idag använde jag den på David och ja, det kunde väl ha sett lite bättre ut, men det blev kort i alla fall och det var så han ville ha det.

På eftermiddagen när vi kom hem lagade vi tacos tillsammans och åt och pratade om allt möjligt. Det var jättekul. Sedan vid åtta var Malin tvungen att åka hem. Det är ju i alla fall två timmar med bil till Karlskoga. Det måste vi göra om!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0