Olle fyra månader

Oj, vad tiden går fort. Det var fyra månader sedan Olle kom till världen och det känns som om det var igår. Men om jag tänker efter så har det hänt mycket under fyra månader egentligen.
Olle fick mat med skedopp i början eftersom jag inte kom igng med amningen. Det hade jag nästan glömt bort. Han kunde inte hålla kvar nappen i munnen heller. Nu äter han ur nappflaska och nappen sitter verkligen fast när man ska ta den.
Olle kunde ha kläder i storlek 54 i början och de satt löst. Nu har han till och med storlek 74 på kläder och de sitter nästan perfekt. Men när jag tittar på honom så tycker jag att han är så liten.
I början vägde han 3845 och nu väger han över åtta kg. Otroligt!!!

Grattis Olle till fyra månader!!!

Kommentarer
Postat av: ak

GRATTIS Olle! :) Tiden går verkligen fort!!



Novali och jag är nere i Ystad och njuter av sommaren! Hon går helt obehindrat nu! Jag slutade räkna stegen några dagar innan hennes 11-månadersdag förra veckan... det är liksom ingen mening längre. Hon går som om hon aldrig gjort annat. Det är verkligen häftigt! :)



Ha det fint!



kram

ak o novali

2009-07-18 @ 15:04:32
Postat av: Anna

Vad roligt att hon går så bra. Du får skicka en film igen. Sist var hon ju som en larv på golvet ju! Olle kan nu vända sig till mage och tillbaka :)

Nu ska jag sova lite :)

2009-07-18 @ 23:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0