Dopet

Planeringen för dopet går bra. Min syster ska göra tårtorna och min svärmor ska hjälpa oss med maten. Min svägerska och hennes nya pojkvän har blomvakt och snart har alla som ska komma tackat ja till inbjudan. Vi blir rätt så många, men så är det när man har en så stor släkt som David har.

Färgtemat går i grönt. Olle är så fin i gröna kläder. Jag har köpt gröna pappersdukar och vi ska ha gröna tårtor med vitt sidenband runt. Jag har också hittat gröna tallrikar och bestick till efterrätten samt gröna bålglas till välkomstdrinken. Jag har köpt blått sidenband till dopklänningen och ballonger till festlokalen.

Det kommer att bli superkul. Det enda jag är rädd för är att Olle ska bli orolig och bete sig dåligt den dagen. Det är ju något som man inte kan göra något ät, men han har tyckt om stora folksamlingar hittills.

När dopet är över så ska jag lägga in lite bilder så att ni får se hur det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0