Grattis Elin!!!

Min jobbarkompis har fått sin bok publicerad!
Det är ju otroligt hur vissa människor verkar ha mer energi och tid än andra. Inte nog med att hon är en underbar vän, hon har två barn, hon syr medeltida kläder, hon tillverkar smycken (se hennes hemsida), hon fotograferar och hon skriver dikter och böcker. Otroligt! Självklart är hon en jätteduktig lärare också.

När jag känner mig utan energi så tänker jag ibland på henne. Hon får mig att jobba hårdare.

Stora kramar och grattis Elin. Du är en stjärna!!!!
Detta är ett smycke som hon gjort av en sten som jag plockat. Tack Elin.

Kommentarer
Postat av: Elin

Wow, tackar. Du gjorde min dag, för jag har varit så nere pga av jobbet. Tack och kram :)

2009-06-12 @ 14:03:25
URL: http://blogg.undrentide.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0